Social Facebook Instagram Twitter LinkedIn Youtube

Als muziek in de oren van

 

TivoliVredenburg

Muziek is een bepalende factor voor winkels en restaurants. In de horeca zorgt het voor sfeer en dat gasten zich welkom voelen, langer blijven en bovendien meer uitgeven. Voor TivoliVredenburg is muziek zoveel meer dan alleen een smaakmaker; muziek stroomt daar door de aderen. Maar wat voor soort muziek wordt er precies in het restaurant en café afgespeeld? We spreken met Sytse Wils, progammeur bij TivoliVredenburg. 

Lees verder

tivoli.png

Autobedrijf van Mossel

Muziek oefent in grote mate invloed uit. Op zowel klanten als op werknemers. Vaak is muziek een kwestie van smaak. Wat voor de een werkt, werkt voor de ander weer niet. Hoe zorg je ervoor dat muziek je werknemers optimaal stimuleert? Welke muziek kies je dan? We zijn op bezoek bij autobedrijf Van Mossel in Den Bosch en spreken met Robbert-Jan Thepas over zijn muziekkeuze voor in de showroom en de garage.

Lees verder

robbertjanthepas.png

Velerlei

Muziek bepaalt hoe we ons voelen én hoe we ons gedragen. Ook in een winkel. Voor winkeliers is het dus belangrijk om exact te weten hoe ze muziek moeten inzetten. Want winkelgedrag is te sturen door “de juiste muziek” in te zetten. Maar wat is de juiste muziek? We zijn op bezoek bij Velerlei in Tilburg en spreken mede-eigenaar Nanneke Mulder over de muziek en sfeer in de winkel, en welk effect dat heeft op het winkelend publiek.

Lees verder

velerlei.png

The Roast Room

Muziek is een belangrijk onderdeel van de identiteit van ondernemers en hun ondernemingen. Waarom klinkt een bepaald genre hen (en hun klanten) als muziek in de oren? We zijn op bezoek bij restaurant The Roast Room in Amsterdam en spreken Operational Manager Neal Valentijn over zijn keuze voor muziek en sfeer in het restaurant, en welk effect dat heeft op de gasten.

Lees verder

roastroom.png