Wijzigingen in MySena | Sena
Terug

Wijzigingen in MySena

03-10-2022
vva-950-x-590-px-.png

Wij werken continue aan het verbeteren van onze (digitale) dienstverlening. Daarom zijn we binnen Sena de afgelopen maanden bezig geweest om MySena nog beter te maken.  

Maandag 3 oktober gaat de nieuwe release van MySena live. Wij zetten de belangrijkste wijzigingen voor jou op een rijtje:

Aanpassing in de zoekfunctie van de airplayportal voor een specifieker resultaat 
Wanneer de gekozen periode binnen de start- en einddatum van de airplaytitel valt, dan zal deze worden getoond; 

Melding van blokkade van betaling 
Als er een blokkade op een betaling is, dan word je actief op de hoogte gebracht van de reden hiervan en welke actie er moet worden (mogelijk) moet worden ondernomen om de blokkade op te heffen; 

Betere ondersteuning Apple Number 
De import van MySena is verbeterd, waardoor ook imports vanuit Apple Number kunnen worden geüpload; 

Beëindiging vertegenwoordiging intermediairs 
Intermediairs kunnen zelf via MySena de vertegenwoordiging van een rechthebbende beëindigen. Er is nu een knop ‘Beëindiging vertegenwoordiging” aan de Intermediairs portal toegevoegd. Via deze knop moeten de gegevens van de rechthebbenden worden ingevuld. Naam en mailadres zijn verplicht. Vul ook het adres en het bankrekeningnummer in. Na het invullen moet er een ‘resignation letter’ worden geüpload. 

Dinsdag 4 oktober vind je in jouw inbox in Mysena alle aanpassingen die die gedaan zijn in MySena.